Friday 23 November 2012

Just a little bit.






                   Hello Fellas, Assalamualaikum. Actually , blog nih baru ditubuhkan semalam. Dah rindu nak ada blog balik then buat lahh. Dulu ada but dah deleted sebab ........ *krik krik*  adalah reason-2 nyaaa. Heeee. Hmmm nampak tak 3 buku yang ada dekat atas? Haha. Itu adalah diary saya. Yang buku hitam tuh diary saya masa Form One. Buku Sekolah tuh pula diary Form Two. Haha boleh pula pakai buku sekolah. Haha biarlah :p ahaha~ and yang buku besar tuh diary tahun nihh. Buku besar tuh pengganti masa saya takda blog juga. Di dalam ketiga-tiga buah buku nih penuh dengan suka dan duka. Tapi buku diary yang hitam tuh banyak juga ayat wempitzz haha zaman dulu lah katakann~ Dalam buku nih jugaa ada cerita pasal kenangan , my ex's , myself and etc. Setakat nih tiada sesiapa yang membacanya. Tapi rasa nya farrahin dah baca senyap-2 , haha LOL biarlah dia jea pun. Pernah terdetik juga nak bawa buku yang besar tuh pergi sekolah but takut nanti classmates aku pergi selongkar beg pulak. So tak jadi. That books so many secrets inside. Lalalalalalala. Tapi Aien paksa aku suruh bawa juga tapi aku fikir-2 masak then aku tak bawa juga sebab nanti confirm malu bila orang baca even kawan baik sendiri. Hee lol sorry Aien :p , I think I should stop writing now because my tittle for this posted is just a little bit. Hahaha that's all , hmm bye :*














No comments:

Post a Comment