Friday 21 December 2012

I'm turning sixteen :)









                                      


       Hi , Assalamualaikum. Hm 2 hari yang lepas telah pun dapat result pmr. Tahu tak kita berapa? Ehek. Takpayah tahu lah. Not bad ah. Heeee. Hm pmr dah lepaskan so tumpukan pada tahun depan pula. Bak kata omputih "Let's bygones by bygones. Let's past by past". Haa this! And taksangka juga next year dah Form 4. Even result takseberapa , saya akan cuba yang terbaik lagi tahun depan and aliran apa yang patut saya ambil. Hope dapat pindah KV yang dah applied harituh. Ibu and ayah pun kata kalau dapat , masuk jelah sana. 



   I'm still can smile even aku ada juga problem. Still can't forget someone and many more. Aku buat keputusan untuk taknak pakai fone tapi boleh ke? Takda sebab pun sebenarnya taknak pakai fone nih actually , entah tetiba rasa malas nak pakai. Lagipun dah takguna lagi kalau pakai. Kalau guna pun memang malas nak topap , hanya guna untuk alarm gerak bangun jelah. Aku cakap macamnih sebenarnya aku nak fone baru actually. Haha bongoks nyaaaaaaaaaa. Actually phone is not important ahh. Lol. Eh aku nih cakap je lebih , tapi nanti pakai juga. Haha apalah~



   Btw , I need to move on. Benda yang lepas takperlu lagi kenang. Kalau fikir lagi sakit hati and etc. Harap aku dapat lupakan apa yang patut aku lupakan. Benda yang penting jea yang aku akan ingat. Sad thing , I must throw away. Even ramai orang kata 'move on' susah? Kalau asyik kata susah je memang jadi susah. Cuba kata senang. InsyaAllah ianya boleh jadi senang. Like Merlin said "Don't give up hope" atau Jangan berputus asa.



   Lastly , cer tengok title kat atas tuh , "I'm turning sixteen" tapi muka aku tak matured and nampak macam muka budak ahh :'3 hihi. Aku rasa lagi yang aku nih pendek :( , hmm nak tinggi , haha. Agak-2 bila dapat tinggi? Hoho :D , hm okay , rasa dah takda apa apa lagi dah nak tulis and sampai ni jelah. Heee okay bye :*


No comments:

Post a Comment